Frågor & svar

Hur får jag mina biljetter? Hur får jag mina biljetter?
När spelas matchen? När spelas matchen?
Var på arenan sitter jag? Var på arenan sitter jag?
Finns det någon barnrabatt? Finns det någon barnrabatt?
Sitter vi alltid tillsammans? Sitter vi alltid tillsammans?
Ingår alla avgifter i era priser? Ingår alla avgifter i era priser?
Jag har en fråga eller klagomål Jag har en fråga eller klagomål

Hur får jag mina biljetter?

Biljetterna, blir med få undantag, levererat till ditt hotell i och omkring Manchester (Leverans är inkl. i biljettpriset). Blir biljetterna levererade till ditt hotel kommer vi under beställningsprocessen be dig om dina hotell detaljer för att säkerställa biljetterna leverans till rätt hotell. Vi kollar inte upp att hotellupplysningarna stämmer utan levererar utifrån de uppgifter ni lämnat. Skall du hämta biljetterna på stadion, eller hos lokala agenten före match ber vi inte om hotelldetaljer. När du mottager din voucher/e-biljett framgår det klart och tydligt vart biljetterna skall hämtas innan avspark.
Åter till frågor & svar

När spelas matchen?

Matchens exakta dag och tid för avspark fastslås cirka 5-9 dagar före matchhelgen. Helgmatcher spelas alltid lördag eller söndag, medan matcher på vardagar alltid spelas tisdag, onsdag eller torsdag. Matchens starttid kan variera kraftigt, men avspark sker vanligtvis någon gång mellan 15:00 och 22:00. Detta måste du tänka på när du planerar din resa. Vi tar inte kontakt med dig om slutgiltigt matchdatum och tid för avspark, men vi försöker om möjligt skriva slutgiltigt datum på vår hemsida 3-5 dagar innan matchhelg.
Åter till frågor & svar

Var på arenan sitter jag?

Du placeras alltid bland hemmalagets supportrar eller på en neutral sektion. Du får därmed absolut inte bära tröjor, mössor, halsdukar eller annat med motståndarlagets färger eller logga. Du får heller inte öppet hålla på motståndarlaget. Om du inte följer dessa regler kan du nekas tillträde till arenan eller komma att bli bortvisad. Vi kan inte garantera eller boka bestämda platser inom kategorierna, vi garanterar endast platser i vald kategori!
Åter till frågor & svar

Finns det någon barnrabatt?

Ja, men vi har dessvärre inte tillgång till dessa, så du kan inte köpa barnbiljetter här på sidan. Det er endast medlemmar i klubben som kan köpa årskort till barn/ungdomar. Vi sälger endast "normala" biljetter oavsett ålder.
Åter till frågor & svar

Sitter vi alltid tillsammans?

Om ni bokar mer än 3 biljetter kan vi inte garantera att alla sitter tillsammans. Ni kan riskera att delas upp 2+2, 2+3, 3+3, 2+2+3 etc. Anledningen är att det är klubbarna som fördelar våra platser, och vissa gånger går det inte att få ihop pusslet, och då kan det bli nödvändigt att dela upp er. Men genom oss kommer ni ALDRIG att sitta själv, alltså ALDRIG singelplatser, t.ex. 1+1, 2+1, 3+1, 3+2+1 etc. Detta är vår garanti, och är en service som många andra ombud inte kan ge. Om ni blir uppdelade kommer vår agent göra allt för att ni ska få sitta så nära varandra som möjligt.
Åter till frågor & svar

Ingår alla avgifter i era priser?

Det förtryckta priset på biljetten du kommer att få för matchen det är de priser som gäller för klubbens medlemmar, dvs medlemmar som har biljetter till varje hemmamatch under hela säsongen. De är därför betydligt billigare än de priser vi köper biljetterna för. Vi köper biljetter i juli / augusti för varje match i den nya säsongen, till ett högre pris än det tryckta biljettpriset. Speciellt för A-matcher, till exempel. Arsenal, Chelsea, Tottenham, Manchester United, Manchester City, Liverpool, Chelsea, Lokala Derbyn, Europa League och Champions League etc., de priser som du betalar här är upp till 2-3 gånger högre än det pris som anges på biljetten du får. Det bör understrykas att den totala avgiften inte tillfaller oss utan delas mellan klubb, vår lokala agent och oss. Kom ihåg att priset också inkluderar att biljetterna levereras till ditt hotell om så är fallet!
Åter till frågor & svar

Jag har en fråga eller klagomål

Om du har några frågor eller klagomål, vänligen kontakta oss på helpdesk@ticmate.com eller kontakta oss på vår sajt. Observera att alla frågor och / eller klagomål måste komma in till oss inom 14 dagar efter match. Om vi får frågor och / eller klagomål 14 dagar efter kan vi inte garantera att vi kan hjälpa till!
Åter till frågor & svar

 

Kundvagn